Madara Juška-Grundberga

Ogres teātrim pievienojos, jo vēlējos atkal no jauna piedzīvot skatuvi. Man teātris ir emocijas, enerģijas apmaiņas vieta, būšana kopā ar saviem skatuves partneriem, cieņa, sadarbība un sajūtas – tās sajūtas, ko ikdienas dzīvē reti kad var piedzīvot. Skatuve ir apzinātības esence, gaistoši mirkļi, kad esmu jutusies patiesi dzīva.

Dzimusi 21. februārī Rīgā. Absolvējusi Latvijas Kultūras akadēmiju, kur mācījusies laikmetīgās dejas horeogrāfiju un kultūras teoriju un vadībzinības. Ieguvusi maģistra grādu veselības aprūpē RSU rehabilitācijas fakultātes mākslas terapijas apakšprogrammā. Ir deju un kustību terapeite.

Uz skatuves pirmo reizi kāpusi nepilnu 3 gadu vecumā, dziedot solo Jušku ģimenes kapellā. Taču teātra spēli iemīlējusi 5. klasē, kad izlēmusi iestāties Rīgas Skolēnu pils teātrī “Zīļuks”.

Ogres teātrī kopš 2021. gada.

Lomas:

  • Slaucēja – B. Brehts “Puntila un Mati” (rež. J. Kaijaks), sagatavošanā
  • Loma – L. Akurātere “Uz vienas stīgas. A una corda” (Ogres Teātra studija, rež. J. Kaijaks), sagatavošanā
  • Sanatorijas darbiniece, sapulces dalībniece – H. Ibsens “Sanatorija” (rež. J. Kaijaks), 2022
  • Saimes ļaudis – R. Blaumanis “Skroderdienas Silmačos” (rež. J. Kaijaks), kopš 2022
  • Meitene no bariņa – P. Barijē, Ž. P. Gredī “Rītdiena ir tālu” (rež. J. Kaijaks), kopš 2022

Lomas ārpus Ogres teātra:

  • Alda – “Vecmāmiņas” (rež. Antra Austriņa-Seņkāne), 2014
  • Hedas alterego – H. Ibsens “Heda Gablere” (rež. Antra Austriņa-Seņkāne), 2012
  • Lomas – “Kaleidoskops”, “Histrionu mistērijas” (rež. Roberts Ligers), Rīgas Pantomīma, 2010-2011
  • Loma – “Ņem manas acis” (Elīnas Breices laikmetīgās dejas izrāde), 2009
  • Loma – “Close distance” (Benno Voorham (Zviedrija)  laikmetīgās dejas izrāde), 2008